Re: [LINUX:3135] pine

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 18 Jun 1998 11:43:55 +0300 (EEST)

On Thu, 18 Jun 1998, Doruk Fisek wrote:

> Selam!
>
> Pine bir folder'i acarken, eger folder'in boyutu buyukse, daha uzun
> zamanda aciyor.
>
> Tum folder'i memory'e falan mi aciyor?
>
> Oyle ise, ayni anda 7-8 kullanici pine kullansa bile, makinanin epey
> yavaslamasi gerekmez mi?
>
> Doruk

Memory'e aCmasI gerekmez ki.. DosyayI baStan sona kadar aCIcak ve header
kIsImlarInI ayIrcak ondan sonra sana bi liste halinde gOstericek falan
filan.. Kolay iS deGil ki..
Yani sen Folder Index'e baktIGIn zaman sana gelen listenin o folder
dosyasI iCinden ilk mesela 100 satIrIn okunarak CIkartIldIGInI
dUSUnmUyorsun herhalde.. Amcam o listeyi CIkartana kadar canI CIkIyo arka
planda..
bUtUn mailleri tara.. From: Date: Subject: filan gibi kIsImlarI bul ondan
sonra onlarI listele.. Hatta maillerin tek tek uzunluklarInI hesapla onlarI
listele filan.. Zor iS yani.. O kadar beklemesi normal.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.