Re: [LINUX:3116] =?ISO-8859-9?Q?T=FCrk=E7e_Pine?=

Burak DAYIOGLU (burak@eti.cc.hun.edu.tr)
Thu, 18 Jun 1998 08:53:48 +0300 (MEST)

On Wed, 17 Jun 1998, Gultekin Onan wrote:
> Linux listesine yolladığım iletilerde kendi adım yerine Multiple
> Recepients List sözü görünüyor. Nedeni ile ilgili olarak fikri olan var
> mı

Ben de posta istemcisi olarak pine kullaniyorum. To: alaninda olmasi
gerektigi gibi multiple receipents of list goruyorum... :) Ama from
alaninda hep benim adim oluyor... ;) Yanlis bakmis olma ihtimaliniz
nedir?

> Daha da önemli bir sorunum ise şu: Pine'da ileti yazarken, o anda bana
> gelen bir mail, haşırt diye yazdıklarımın arasına giriyor ve bütün keyfimi
> kaçırıyor. Yazdıklarımla yeni gelenler birbirine giriyor..
>
> Buna dur demenin bir yolunu bilen var mı?

tek neden terminal tipiniz olabilir. termcap tarafindan taninan tum
terminal turlerinde pine'in sorunsuz calistigini biliyorum. vt100 ya da
xterm terminal turleri icin ayarlari yapip pine calistirdiniz mi?

sh ve bash turevlerinde export TERM=vt100
csh ve tcsh turevlerinde setenv TERM vt100

gibi bisiyler olmali...

selamlar,
burak