Re: [LINUX:2034] PPP baglanti sorunu

A.Gurcan Ozturk (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Sat, 25 Apr 1998 11:50:44 +0400 (EET DST)

Selamlar,

Uyarilarinizi ve kullandiginiz ISP'yi soylerseniz belki yardimci
olabiliriz.ISP'lerin bazilari script desteklemiyor.Win95'le baglanirken
hani Uc birim denen sey cikiyor ve F7 ye basip devam diyosunuz,iste Linux
ile baglanirken ISP o destegi vermiyor ve makina baglanamiyor.Dun aksam
SuperOnline uzerinden baglanmak icin 1 saat kadar ugrastik ancak basarili
olamadik.Modem ceviriyor baglanti saglaniyor ancak PPP mode gonderemiyor
karsi modem.Bizde script destegi veren birkac ISP denedik.Egenet ve
Raksnet sanirim script destegi veriyorlar.Onlarla sorunsuz baglandik.Birde
Egenet'in mesgul sesleri olmasa:)

Dun aksam sonunda Linux uzerinde bircok islemi yapabildim.6 win95
makinayi linux uzerinden PPP olarak bagladik,proxy kurduk.Linux sagolsun:)

A.Gurcan Ozturk
aozturk@sci.ege.edu.tr
EgeBBS : bbs.ege.edu.tr 4800