Re: [LINUX:1962] 486 performansi

ilker manap (ilker@cs.kou.edu.tr)
Fri, 24 Apr 1998 11:47:10 +0300 (EET DST)

486 DX2/66 8 MB Ram 540 MB HDD
Linux 2.0.33
30 MB swap partition
X yok.

birkac kullanici birden servisleri kullanmaya calistiginda yavaslama
oluyor. Bu makina evimizdeki lokal nette DNS WEB FTP MAIL servislerini
veriyor..

Sizin konfigurasyonda yavaslama olacagini zannetmiyorum.
Bendeki RAM 16 olursa yavaslama sorunu kalmaz gibi.. Sizin makina hayli
hayli kaldirir yuku..

16 MB 486 DX33 te hizli calisiyordu..Tabii ki yine X yoktu..

Ilker Manap
Kocaeli Universitesi
Bilgisayar Muhendisligi