Re: [LINUX:2005] BOS I/O ADRESLERI

Levent TOPRAK (ltoprak@yahoo.com)
Thu, 23 Apr 1998 16:20:00 -0700 (PDT)

---Remzi AKYUZ <remzi@service.raksnet.com.tr> wrote:

> Merhabalar;
> Benim problemim kaynagini buldum.(Ethernet Karti + mouse)
> Fakat Cozumunu bulamadim. Cozmek icin makinedeki
> kullanilabilir (bosta kalan ve ya baska kart tarafindan kullanilmayan)
> I/O adreslerini ogrenmem gerekiyor. Cunki I/O cakismasi oluyor.
> Bunu nasil ogrenebilirim.
>
> Saygilarimla
> Remzi AKYUZ

Selamlar..
bilgisayarindaki I/O cakismasini onlemek icin COMn portlarini
ayarlaman lazim..
mouse genelde COM1 i kullanir.. ethernet kartlari COM3 ü kullanir..
sen BIOS'undan COM2'yi iptal edebilirsin yada COM2'yi COM3 olarak
degistirebilirsin. böylelikle
sana COM2 portu ethernet karti icin bos kalir..
eh artik ethernet kartinida COM2 ye ayarlarsin..

Saygilarimla,
Levent TOPRAK

http://members.xoom.com/Levent_Toprak/