Re: [LINUX:1978] X window kurulumu

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 23 Apr 1998 12:50:26 +0300 (EEST)

On Thu, 23 Apr 1998, gulser wrote:

> Merhaba....
> Turkuaz linux üzerinde X window kurulumu yapıyorum. Ancak henüz
> başaramadım.Aslında bir arkadaşımda kurmuştum. Hardiski götürüp. Eve
> geldiğimde hardd diski benim bilgisayara taktıgımda sorun çıkardı.Ekran
> kartmı s3 Virge, 2 MB bellegi var. Monitor eski tip bir ekran ancak
> renkli . Ayrıntılı özelliklerini bilmiyorum.Alet P166. uzerinde 512
> Cache var. Ayarlari yapiyorum. Ancak Xserveri bulamadim gibi bir hata
> aliyorum. Bunun X'in linkinden
> kaynaklandigini anladim. Bunu duzeltince de hata aliyorum
> [...]

RedHat veya Turkuaz ekran kartInI kurulum sIrasInda kendisi bulup ona gOre
gerekli X serveri kuruyoz. Sizinki S3 Virge olduGuna gOre size XF86_S3V
gerekiyor. Ve konfigUrasyon yapacaGInIz sIraca Xconfigurator bunu
arayacaktIr. eGer arkadaSInIzIn ekran kartI S3Virge deGilse kurulum
sIrasInda onun ekran kartIna uygun X server kurulmuStur. Bu durumda S3
Virge iCin olan X serveri kurmanIz gerekir.

rmp -i ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/redhat-5.0/i386/RedHat/RPMS/XFree86-S3V-3.3.1-14.i386.rpm

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.