Re: [LINUX:1938] Re: boot sirasinda

Burak SAY (burak@d72009a.dorm.bilkent.edu.tr)
Wed, 22 Apr 1998 22:18:57 +0300 (EEST)

bu aralar kendimi ifade edemiyorum yeterince galiba..
attigim iki not da yanlis anlasilmis maalesef. oss ile problemim yok zaten
sadece oss'nin initialize etmesi icin root olarak soundon komutu vermek
gerekiyor, bunu boot sirasinda yapilacak sekilde nasil ayarlarim diye
sormustum. su an oss icin gerekli ama bunun nasil yapilacagini bilmek
ilerde basimi dertten kurtarabilir, o yuzden de onemli..

Burak Baris SAY
Please reply to:
burak@ug.bcc.bilkent.edu.tr