Re: [LINUX:1926] Re: Remote printing

Burak SAY (burak@d72009a.dorm.bilkent.edu.tr)
Wed, 22 Apr 1998 22:15:05 +0300 (EEST)

Galiba yanlis anlasildi, benim derdim kotadan kacmak degildi
zaten cok fazla kullanmadim ve hala 100 civarinda.. sadece ftp ve telnet
masraflarindan kacinmak istedim.. bu ara stepleri atlayarak direk yollamak
mumkun olabilir mi diye dusundum, kendi user name'imi kullanarak ya da
direk farketmez benim icin. sizin icin ediyormus, o ayri mesele...

Burak Baris SAY
Please reply to:
burak@ug.bcc.bilkent.edu.tr