Re: [LINUX:1914] Re: boot sirasinda

Serkan Hamarat (hamarat@efes.net.tr)
Tue, 21 Apr 1998 22:45:10 +0300

Bu "OSS", linux kernel'lardaki ses karti driver programidir.
Kernel derlerken ses karti destegi verdiginizde zaten kullandiginiz
linux-2.0.x'lerdeki driver bu OSS'den baskasi degil. Ayrica alip
kullanmak icin kernel ile beraber derlemeniz gerek. Veya modul
olarak kullanirsiniz. http://www.4front-tech.com/ossfree
adresinden Open Sound Systems ile ilgili bilgi ve diger seyleri
bulabilirsiniz.

Serkan Hamarat