Re: [LINUX:1929] novell 4.1 client 32 tanitim

İbrahim Demir (e109216@orca.cc.metu.edu.tr)
Tue, 21 Apr 1998 20:08:35 +0300

Novel in Web Site'ından InternetWare Client 32 for Windows 95 i
indirmenizi tavsiye ederim. Yalniz kurulumunda bağzı sorunlar
yasayabilirsiniz.(Enazından benim indirdiğim versiyonda) En salıklısı
gelen programın setup'ını çalıştırmadan direkt Add , Service ,Have disk
ile yapmak.
Başka sorunlarla karşılaşırsaniz Lütfen bana özel mail atın.

İbrahim Demir