Re: [LINUX:1920] Re: Remote printing

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Tue, 21 Apr 1998 11:27:05 +0300 (EET DST)

O printer'i kendi makinenden kullanamazsin arkadasim.
Normalde engellememis olsaydik bunu herhangi bir lpr client i ile
yapabilirdin.
ACITS LPR benim favorimdir (95/NT'den unix printerlarina yollamak icin)
slackwarede ise sadece /etc/printcap'i degistirmen yeterli olurdu.
bahsettigin printer Bilkent UG labindaki printer ve evet, quota var
(aslinda o quota daemon'ini ben yazmistim).
ve kendi makinenden birsey basarsan bu _mutlaka_ farkedilir (don't ask
how) ve daha odandan printer'in oldugu yere gitmeden odandaki baglanti
kesilebilir.
Bence quota'dan kacmayi denememelisin bile.
Saygilar

Gokhan Moral
Bilkent University
Network Administrator