Re: [LINUX:1799] iki basit sorucuk

Burak SAY (burak@d72009a.dorm.bilkent.edu.tr)
Mon, 20 Apr 1998 15:17:52 +0300 (EEST)

ses karti icin kernel compile etmen gerekecek, ya da oss diye bir program
var, open sound system for linux,tam adresini altavista'dan arayabilirsin.
ikincisi icin ise bi script yazabilirsin
bir editorde istedigin komutlari alt alta yazip kaydet, sonra
chmod +x dosya_adi
dersen dosya_adi yazdiginda icindeki komutlari sirayla yapar.

Burak Baris SAY
Please reply to:
burak@ug.bcc.bilkent.edu.tr