Re: [LINUX:1878] cgiwrap

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Mon, 20 Apr 1998 11:36:27 +0300 (EET DST)

hic duymadim kullanmadim ama;
gelenlde;
ilk derlediginiz "quiz" CGI i icinde cgiwrap in PATH i tanitiliyuor
olmali, onu yeniden gozden gecirip,

.h [C file di sanirim] dosyalarindan birinde CGIWRAP in PATRH i
tanimlidir; siz once derlediniz, dolayisi ile cgowrap i heseba
katmadiniz;
yeniden derlemedi iseniz; ve path i vermedi iseniz hata devam eder;

basarilar;

~ Sait Karalar
<!--#exec cmd="finger sait@hitit.bimel.com.tr-->