Re: [LINUX:1887] YAZICI-FILM

Devrim SERAL (devrim@Tef.Gazi.Edu.TR)
Mon, 20 Apr 1998 00:28:16 +0300 (EET DST)

On Sun, 19 Apr 1998, Sezai YILMAZ wrote:

> Merhaba arkadaslar!
> Cevap alamadigim sorulari tekrar soruyorum. Onceki sorularima
> yardimci olan arkadaslara cok tesekkur ederim. Umarim yardimci olursunuz.
> Sorularim:
>
> 1-) HP Deskjet 690C+ yazicim var. NASIL dokumanlarindan yararlanarak
> gerekli filtre ve scriptleri ayarladim. Fakat lpr komutu ile cikti
> alamiyorum. Hata olarak da "Unknown printer: lp" gibi bir mesaj veriyor.
> lpc komutu ile status komutunu verdigimde karsilasmis oldugum mesaj da su:

Benimde ayni printer var ve gayet iyi Cikti alabiliyorum...

> Queuing is Enabled
> Printing is Enabled
> No entries
> No daemon
Lpd deamonu Cali$miyor gibi gOzUkUyor . Bu arada Kerneli ba$tan derletip
paralel printer opsiyonunu enable ettinmi? Yani sanirim default olarak
gelen kerneller parelel printeri desteklemiyordu ...
Bunun ModUllerle COzUmU vardi sanirim ama sen genede en iyisi kerneli
ba$tan derle ..:)
dS