Re: [LINUX:1872] Re: leaseline bir hat

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Sun, 19 Apr 1998 20:35:10 +0300

Devrim SERAL wrote:

> Selamlar..
> Bence LinuX'u daha tanimiyorlar... Neler yapabileceklerini bir
> bilseler..:))

Yaa bence zaten LINUX veya UNIX gibi acık sistem olan isletim sistemleri bu
olayda her zaman basi cekecekler. Kabul, NT'nin admin olayi daha basit (GUI
olayi), ama sagladigi guvenlik ve functionality acisindan bence bes para etmez.
Yani cok param var diyip MS egemenligine girmek isteyenler icin.

> Herkes Cok para verilen bi$eyin Cok iyi olduGunu saniyor nedense!!!

Toplum olarak mantalitemiz o zaten

> NT'ye(5 kullanicili) 1000$ verip ondan sonra yok Exchange yok Web
> servermi$ onlari almak Gerekecek..Sonra tabii diGer programlarada...
> Sonra bir baktiniz 10000$ gitmi$ ...

Gecenlerde iki arkadasim MS'un seminerine gitti. Orada her turlu software (Web
server, firewall, vs) NT'nin gelecek surumuyle birlikte gelecek demisler. Ama:1.
MS verdigi hangi sozu tuttu? (PnP'den tut, Dial-Up internet baglantisina kadar;
bugune dek kendi basina fax-modemle internet baglantisini kendi basina
(dergilere basvurmadan) rahatca beceren son kullanici gormedim)

2. MS'un yazilimlari nedense bug dolu geliyor. Teknik servis destegi zaten
Turkiye'de yok. Peki NT server yazilimlarinda bir hata olursa ve bu yuzden
siteniz sabote edilirse MS sorumlulugu alip maddi zararinizi tazmin eder mi?