Re: [LINUX:1856] Re: Apache server problemi

Alchemist The GREAT (alchemy@sentinel.che.hun.edu.tr)
Sun, 19 Apr 1998 20:11:04 +0300

Eski sistemde oyle idi (Slackware).
Ama RedHat 5.0'da Apache conf dosyalari /home/httpd/conf altinda. HTML
sayfalari da /home/httpd/html altinda ve conf dosyasi da burayi
gosteriyor.

Ayrica isin ilginc tarafi, frame'i olmayan sayfalari duzgun olarak
gorebiliyorum. Ama ne zaman frame'li bir sayfa geliyor, aninda HTML kodunu
gosteriyor ve otesine gecemiyor. Ayrica bu sorunu sadece Netscape yapiyor
(version ve platformdan bagimsiz). IE ise sorunsuz (ne yazik ki :P)