Re: [LINUX:1871] 1 Kullanici Cok Makina

cem ispir (ispircem@boun.edu.tr)
Sat, 18 Apr 1998 21:58:08 +0400 (MEDT)

On Sat, 18 Apr 1998, Emre Turkay wrote:

> 5-6 tane linux yuklu makina olan bir lab. da -okulda-, bir kisiye bir
> kullanici ismi vererek tum makinalardan o ismi kullanabilmesi mumkun mu?
> Biraz daha aciklik getireyim:
> Benim amacim su, yukarida bahsettigim makinalardan birine bir kullaniciya
> account verilecek, home dizini orada olacak, fakat diger makinalardan
> birinden login oldugunda, -ayni isim ve sifre ile-, home dizini olarak
> yine ilk belirledigimiz makinadaki home dizinini kullanacak. Amac: bir
> kullanicinin su dosyayi hangi makinaya kaydetmistim acaba diye ugrasip
> durmasini engellemek.
> [...]

merhaba ;

tum makinalarin passwd dosylarini ayni tutup (username ve passwd
butunlugu icin ) her makinada (dogal olarak biri haric ) /home
directorysini acilista nfs ile diger bir makinadan mount edebilirsiniz .

cem

"How should I know if it works? I only coded it."
--- ---

*** please use cem@buec.ee.boun.edu.tr for personal communication ***