Re: [LINUX:1850] Re: TX chip setli kart

Ugur Dundar (ugur.dundar@raks.net.tr)
Sat, 14 Jun 1997 20:09:53 +0100

Alchemist The GREAT wrote:

> Hich gerek yok

bazen gerek olabiliyor

> Bence bu boardun degil sistemdeki baska bir cihazin hatasi

mmx'lerde boyle bir hata verebiliyor, ayni hata win95'te devices'lara
baktiginizdada gorunuyor olmasi lazim(asus boardlarin win icin bu hatayi
bertaraf eden driverlari var) ama unknown pci device hatasi linuxun
acilmamasina sebep olan hata degil.

> Peki ben evdeki bilgisayarimda hem Slackware 3.20 (kernel 2.0.29), hem
> de
> RedHat 5.0 (kernel 2.0.32) yi nasil calistirabildim?

sorun cikaran board buyuk ihtimal acer lab. inc.(ALi diye acilista
ekranin altinda gorebilirsiniz) ile ilgilidirbendede ayni hatayi
veriyordu ama asus ile degistirince hibirsey yapmadan catir catir acti.
sorun nerden kaynaklaniyor bilmiyorum ama yapan varsa aydinlatirsa
sevinirim. (murathanla epey bir siyirmistik bu is icin, denemedigimiz
kernel yapmadigimiz sekil kalmamisti).ud
amele forever