Re: [LINUX:1741] Re: wu-ftp

cem ispir (ispircem@boun.edu.tr)
Thu, 16 Apr 1998 23:10:54 +0400 (MEDT)

On Tue, 14 Apr 1998, Doruk FISEK wrote:

> Metu'nun ftp server'i hangi akla hizmetse, inatla hostname'i olmasini
> istiyor karsisindaki makinanin.
>
> Hicbir admin'in network'undeki tum makinalara isim vermek zorunda
> oldugunu sanmiyorum.
>
> Doruk

Bir guvenlik onlemi olarak dusunebilirsiniz , network yoneticisi
acisindan , ben network yoneticisi olsam hangi ip yi kimin nerede
kullandigindan biraz haberdar olmak isterim , ornegin uc ayri fiziki
bolgede bulunan bir networkte yonetici kendisine uzak bir bolgedeki BNC
networkune fazladan eklenmis bir makinayi farketmeyebilir , ancak eger bu
eklenen makinanin DNS entryleri tam yapilmamissa ornekte oldugu gibi bu ip
numarasini kullanan kisi , network yonetimine haber verip bir DNS entry
almak durumunda kalir ...

cem

"How should I know if it works? I only coded it."
--- ---

*** please use cem@buec.ee.boun.edu.tr for personal communication ***