Re: [LINUX:1749] Telnet problemi

Ugur ELCI (uelci@tubitak.gov.tr)
Thu, 16 Apr 1998 13:42:24 +0400 (EET DST)

On Tue, 14 Apr 1998, Batuhan OKUR wrote:

> Selamlar;
> Intranetimize bagli bir linux servere bazi makinalar telnet
> cekebilirken(Daha once hepsi sorunsuz bir bicimde telnet cekebiliyordu)
> bazilari telnet yapamiyor. Win95 makinalarda daha login promt gelmeden
> connection to host lost diye bir mesaj aliyorum.
> /var/adm/messages dosyasinda ise sanki o user baglanmis gibi bir satir var.
> xxxxx in.telnetd[x] from 10.xx.xx.x.

Linux'un hangi sUrUmUnU kullanIyorsunuz.. belirtirseniz daha kolay olur..

Slackware 3.3'de terminfo'larda bir sorun vardI sanIrIm.. normal Win95'in
telnet programI ile connection saGlamakda sorun CIkarIyordu.
/usr/lib/terminfo/a/ directory'sine bir bakIp Ansi ve tUrevlerini bir
kontrol etmenizi Oneririm belki sorun ordandIr..

iyi CalISmalar..

Ugur ELCI
TUBITAK - BKYTM
Kavaklidere / Ankara