Re: [LINUX:1757] Re: wu-ftp

A.Gurcan Ozturk (aozturk@sci.ege.edu.tr)
Wed, 15 Apr 1998 11:18:56 +0400 (EET DST)

Selamlar,

Metu-Ftp'nin hostname almasi ile ilgili tek sorunu guvenlik degil sanirim.
Birde her ay duzenli olarak kendi FTp servislerinden kimin hangi domainin
en cok hangi dosyalari ne kadar cektiklerinin istatistiklerini tutmaya
kullaniyorlar.Bir tur okullar arasi yarisma duzenliyorlar yani.:)
AAAA...Ege bizden fazla Turkuaz cekmisler,demekki Turkuaz ordusu
kurcaklar:PPP

Herkese iyi calismalar.Off-topic icin ozur

A.Gurcan Ozturk
aozturk@sci.ege.edu.tr
EgeBBS : bbs.ege.edu.tr 4800