Re: [LINUX:1730] Re: 2 ses karti

Arslan UNAL (aunal@toprak.com.tr)
Tue, 14 Apr 1998 13:36:31 +0300

-----Original Message-----
From: Kutsal Berberoglu <kutsal@lcc.uky.edu>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 14 Nisan 1998 Salư 08:10
Subject: [LINUX:1730] Re: 2 ses karti

>Ses kartlarInIz ayrI IRQ, DMA ve IO adreslerini kullandIGI sUrece aynI anda
>kullanmak sorun olmaz..
>
>Mesela, A kartInIzI, IRQ 5, DMA 1,5 ve IO 0x220, 0x330, 0x388'de dursun..
>(kartlarIn ikisinin de SoundBlaster uyumlu olduGunu varsayIyorum).. DiGer
>kartInIzI da, IRQ 9, DMA 0,6 ve IO 0x280, 0x320, 0x394 yaparsanIz, herhangi
>bir sorun CIkacaGInI sanmIyorum..

Buraya kadar tamam. Yani sizin soylediginiz sekilde bir setup yapmam
gerektigini
biliyorum (PNP kartlari bu sekilde tanittirmayi denemedim ama oldugunu
farzedelim)
Benim sorum bundan sonrasi ile ilgili. Yukarda bahsedilen setup i yaptiktan
sonra
bir ses kayit programini calistirdim diyelim. Sonrada 2. ses kayit
programini
calistirdim diyelim. Programlara hangi karti kullanacagini parametre
olarak nasil verecegim? Veya hangi karti kullanacagini parametre olarak
alan bir ses (calma/kaydetme) programi biliyor musunuz? Veya bu is icin
uygun programi yazmami sagliyacak ornek kaynak kodlara nereden ulasirim.?

Not elimde 2 adet SoundBlaster16 ASP kart var (ikisi de pnp)

iyi calismalar,

Arslan UNAL
aunal@toprak.com.tr
leo@lords.com