Re: [LINUX:1738] Re: wu-ftp

Murathan BostancI (murathan@ankara.edu.tr)
Tue, 14 Apr 1998 16:38:42 +0400 (MEDT)

On Tue, 14 Apr 1998, Necati Ersen SISECI wrote:

> Iyi fikir ama bir de ftp.metu.edu.tr a ulasabilsek.Daha oncede
> belirtmistim ftp.metu.edu.tr'a anonymous,guest,ftp olarak girmemiz
> imkansiz.Admin'e de mail attim,ama yok,yok,yok.
> Baglanamiyoruz.Baska universitelerin sistemlerinden denedim ve cok rahat
> girdigim halde,bizim KTU den baglanmamiz imkansiz.
> Bu arada sistemlerimiz Linux,RedHat,FreBSd vs, vs, vs.
>
> Umarim bir cozum bulabiliriz.
>
> Necati Ersen Siseci

FreeBSD, Slackware, Turkuaz, linux 2.0 serisi kerneller ve daha bir cok
seyi ftp.ankara.edu.tr adresinden de temin edebilirsiniz.

ftp.metu.edu.tr'ye giris probleminiz kendi local probleminizdir.
oncelikle kullandiginiz iplerin DNS'iniz de reverse tanimlarinin
yapilmasini saglayin. boylelikle metu ftp arsivinden de
yararlanabileceksiniz.

yada,
hala calisiyormu bilmiyorum ama ?
gopher.metu.edu.tr uzerinden'de ftp arsivlerine girmeniz mumkun.

calismalarinizda basarilar.

Linux is The BEST MuratHan BostancI
+++++++++++++++++ murathan@ankara.edu.tr
Gulmezsen Doverim Ankara ftpadmin
A: Erdener abicim Internet'de 5 yil oldu, ne diyorsun ?
E: 5 yil geldi gecti, cigerimi deldi gecti...