Re: [LINUX:1731] Re: cgi-shadow passwd

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Tue, 14 Apr 1998 14:38:45 +0300 (EET DST)

bunu yapman icin benim bildigim tek yol sistemde root (veya benzeri
yetkilere sahip) bir kullanici olman
onun disinda ancak kendi olusturdugun password dosyasi ile bunu
yapabilirsin.
shadow dosyasini okuyamadigina gore sanirim bunu yapamazsin (benim
bildiklerim dahilinde)

Saygilar

On Tue, 14 Apr 1998, Sait Karalar wrote:

> Oncelikle Ilgilenen arkadaslara tesekkurler;
>
> .htaccess dosyasini biliyorum;
>
> Bu dosya
> .htpasswd adli bir dosyadan sifreleri [ isim degisebilir]
> okuyor;
> icerik ise
>
> login:sifre -->sifre enc.
> /etc/passwd kullanamam; sifreler yerinde * var :)
> /etc/shadow kullanamam, okuma hakkim yok :)
> /etc/shadow dan sifreleri copy/past le almam, shadow mantigi iptal! :)
>
> ustelik elimde bana .htpasswd sifre dosyasini olusturan sifre degistirmeye
> [...]

Gokhan Moral
Bilkent University
Network Administrator
(try telnetting "buces.bbs.tr 3000")