Re: [LINUX:1724] wu-ftp

Gorkem Cetin (e077245@narwhal.cc.metu.edu.tr)
Tue, 14 Apr 1998 14:02:40 +0400 (MEDT)

On Mon, 13 Apr 1998, Umut Ali Yener wrote:

> Merhaba,
>
> wu-ftpd yi (son surumlerini) bulabilecegim bir adres var mi? Dahasi bir
> web sayfasi filan ?

Sadece wu-ftp icin degil, belli basli tum Linux programlarinin kaynak
kodlarini

ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/tsx/sources/libs
sbin
usr.bin
usr.bin.X11

adresinden bulabilirsiniz.

Slackware kullaniyorsaniz benzer sekilde, dagitim ile birlikte gelen
yuzlerce paketin hem kaynak kodlarini hem de calistirilabilir halini

ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/slackware/source ve
ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/slackware/slakware adresinden alabilirsiniz.

Calistirilabilir halini sisteme kurmak icin / dizinine gecin ve
paketi

# tar -zxvf paket-adi.tgz

komutu ile acin.

ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/slackware/slakware/FILE_LIST icinde istediginiz
dosyalarin isimleri var. Arama yapilabilir.

Sunsite arsivinin bir kopyasi sunsite.bilkent.edu.tr adresinde de var.
(/pub/linux)

Iyi calismalar,
Gorkem