Re: [LINUX:1727] 2 ses karti

Kutsal Berberoglu (kutsal@lcc.uky.edu)
Tue, 14 Apr 1998 02:55:31 -0400 (EDT)

On Tue, 14 Apr 1998, Arslan UNAL wrote:

>Linux'ta 2 ses kartini ayni anda kullanmak mumkun mu?
>"Kullanmak"tan kasit ayni anda 2 ses kartindan da kayit
>yapabilmek veya ses calabilmek.
>Bu konuda tecrubesi olan varsa benimle paylasir mi?

Ses kartlarInIz ayrI IRQ, DMA ve IO adreslerini kullandIGI sUrece aynI anda
kullanmak sorun olmaz..

Mesela, A kartInIzI, IRQ 5, DMA 1,5 ve IO 0x220, 0x330, 0x388'de dursun..
(kartlarIn ikisinin de SoundBlaster uyumlu olduGunu varsayIyorum).. DiGer
kartInIzI da, IRQ 9, DMA 0,6 ve IO 0x280, 0x320, 0x394 yaparsanIz, herhangi
bir sorun CIkacaGInI sanmIyorum..

-Kutsal

A Los Angeles judge ruled that "a citizen may snore with immunity
in his own home, even though he may be in possession of unusual and
exceptional ability in that particular field."