Re: [LINUX:1704] cgi

Selami AKSOY (SeLaMi.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 13 Apr 1998 21:15:55 +0300 (EEST)

On Mon, 13 Apr 1998, Taner Karagol wrote:

> icerigi asagidaki gibi olan info.txt adinda bir ascii file olsun.
>
> loginID password e-mail
>
> e102245 34der2 e102245@orca.cc.metu.edu.tr
> e064750 we34rd e064750@orca.cc.metu.edu.tr
> .
> .
> .
> .
> .
>
> A)bir defaya mahsus olmak uzere herkese ayri ayri password lerini mail ile
> gondermek istiyorum.

GerCi bunu siz dUSUnmUSsUnUzdUr bir bildiGiniz vardIr ama ben yine de
merak ettim. insanlara bilmedikleri passwordunu mail ile gOndericeksiniz.
iyi de passwordlerini bilmeden accountlarIna nasIl girip te maillerini
okuyabilicekler?
Bir baSka mail adreslerine bOyle birSey gOnderebileceGiniz aklIma geldi
ama yine de merak ettim.

---
SaygIlar, Sevgiler

SeLaMi.