Re: [LINUX:1715] Mopac ve libf2c.so.0 olayi

Gokhan Moral (gm@Bilkent.EDU.TR)
Mon, 13 Apr 1998 17:26:17 +0300 (EET DST)

o dosya fortran sourcelarini c sourcelarina ceviren pakette olabilir
sanirim.
sonucta bi library.
development icinde olmali.
RedHat ya da Turkuaz kullaniyorsaniz RPMS directorysine girip f2c ile
baslayan dosyayi cekin
eger slackware kullaniyorsaniz d disketleri icinde biyerlerde olmali diye
hatirliyorum
saygilar

On Mon, 13 Apr 1998, Orkan Dere wrote:

> Merabalar
>
> Mopac adli bi programi derlemeya calisiyorum ve bana yukaridaki lib
> dosyasini istedigini soluyo. Fakat bi turlu onu bulamadim. Bana bu dosyayi
> veya mopac'in 7. surumunun calisan dosyalarini yollayacak olan, veya en
> azindan nereden bulabilecegimi biri var mi? Gorusmek uzere :)) byz

Gokhan Moral
Bilkent University
Network Administrator
(try telnetting "buces.bbs.tr 3000")