Re: [LINUX:1704] cgi

Murat Cakir (mcakir@simko.com.tr)
Mon, 13 Apr 1998 13:18:16 +0300

Bu dosyadaki password lerin crypted oldugunu atladiniz galiba.
yani dediginiz islemi yapmak mumkun fakat yollanan passwd field i
crypted oldugu icin ise yaramayacak. Ancak ben yanlis anladiysam (clear
text halinde password tutuyorsaniz) bunu bir shell scriptini, ya da perl
scriptini cgi olarak kullanarak yapabilirsiniz.

http://www.worldwidemart.com/scripts/ adresinde buna uygun cgi
scriptleri gorebilirsiniz.

iyi calismalar.

muratc.

--
muratc

Murat Cakir - System Administrator SIMKO (Siemens A.G.- Turkiye) S-mail : Simko - Siemens mcakir@simko.com.tr Esat Caddesi No 44 Phone : +90-312-4595133 Kucukesat 06660 Fax : +90-312-4595714 Ankara / Turkiye