Re: [LINUX:1680] sendmail&port

Remzi AKYUZ (remzi@service.raksnet.com.tr)
Thu, 09 Apr 1998 22:21:32 +0000

--------------90449FE0E5149D320BEB0514

Tugba Taskaya wrote:

> Sendmaili tekrardan yukleyince sorun cozuldu.Tesekkurler.
> Bu arada daha evvel soruldu mu bilmiyorum ama bir portu mesela nasil tum
> kullanicilara acar veya kapayabilirim?

IPFWADM bu isiyapiyor.
yani firewall. ingilizcen iyi ise man larda ve howtolarda genis bilgi var.
Sana basarilar.
http://www.linux.org.tr
http://www.linux.org
http://www.lsl.com

--
Yillarca
bir katreye hasret bekledik

Nerden bilelirdik, gaybi imdadin gelecegini ve yukseklere kalkan ellerin cevherle dolacagini.

Anonim

--------------90449FE0E5149D320BEB0514 Content-Type: text/html; charset=us-ascii Content-Transfer-Encoding: 7bit