Re: [LINUX:1675] sendmail

noir (lallussu@superonline.com)
Thu, 09 Apr 1998 03:19:24 +0300

--------------EBD065F9B6C53040A80F028E

Tugba Taskaya wrote:

> Linuxde mail atmayi denedigimde bana sendmail.cf dosyasini bulamadigini
> soyluyor.(Local calisiyorum).Bu dosyayi nasil,nereden bulabilirim? Hic
> bir mail programi bu yuzden calismiyor.(Yoksa linuxu bastan mi yuklemek
> zorundayim.?)
> tesekkurler

ppp ile bagliysan (ki ole tamin ediyom) sendmail.cf ye ihtiyacin yok ...netscape kur ve smtp
serverolarak bi server yaz pop icinde mail.suckerisp.com.tr gibi biseyler olsa gerek ve
/etc/rc.d/rc.M danda start mail deamon la ilgili bolumun basina # lari yerlestir

ve sendmail a adio..............
ya suR3ly b33n 0wN3d by n01r