Re: [LINUX:1652] make te hatalar nasıl bir dosyaya yazdırılır

cem ispir (ispircem@boun.edu.tr)
Fri, 3 Apr 1998 17:29:21 +0300 (MEST)

hata mesajlarini stderr a yazdigi icin , siz sadece stdout u
yonlendiriyorsunuz ; her ikisini de yonlendirmek icin ;

make tayata >& myerrorsfile

cem

"How should I know if it works? I only coded it."
--- ---

*** please use cem@buec.ee.boun.edu.tr for personal communication ***