Re: [LINUX:1637] Re: RedHat 5.0 da sorunum var

Burak DAYIOGLU (bbm759@eti.cc.hun.edu.tr)
Fri, 3 Apr 1998 09:26:47 +0300 (MEST)

On Fri, 3 Apr 1998, emre sumengen wrote:
> QT zaten var, ama QTeZ'i bi tUrlU bulamadIm ...
> ftp.troll.no'da sadece qt'yi bulabildim ...
> (belki de gOrememiSimdir, gecenin bu saatinde ...)
> her neyse,
> sonuC olarak, bana, bu QTeZ'in bulunabileceGi (ama yeri deGiSmiS galiba,
> eski linkler hep boSa CIkIo :P) bi yeri sOylUycek, yada lib'i emailliycek
> biri var mI ? (dabiiki Cok bUyUk biSey deGilse .. malum, account
> kotalarImIz sInIrlI burada ...)

qt'nin son surumunu ve QtEz'nin yenice bir surumunu
ftp://ftp.hun.edu.tr/pub/linux/qt/ dizininden edinebilirsiniz.

kolay gelsin,
bd

ps: qtEZ ile birden fazla pencere kullanan bir program yazmayi her
denedigimde program kilitlenmisti. Bir de siz deneyebilirseniz
sevinirim...