Re: [LINUX:1625] Sendmail

Selami AKSOY (Selami.Aksoy@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Thu, 2 Apr 1998 18:53:08 +0300 (EEST)

On Thu, 2 Apr 1998, Cagri Koksal wrote:
Hocam her iki domain'i de kullanmak ne demek tam olarak anlamadIm Sahsen.
Hem .com hem de .com.tr ismine gelen mailleri kabul etmek anlamInda ise bu
/etc/sendmail.cf dosyasIna
Cwalanadi.com
Cwalanadi.com.tr
cw.....
Sekilinde ekleyebilirsiniz.

Veya /etc/sendmail.cf de
Fw/etc/sendmail.cw
Seklinde bir satIr varsa /etc/sendmail.cw ye de adIna mail kabul etmek
istediGiniz hostarI direk yazabilirsiniz baSIna cw filan yazmadan yani.

> Merhaba.
> Hem .com hemde .com.tr alan adlarina sahibiz. Her iki alan adinida
> kullanabilmak icin sendmail.cf dosyasinda, domainlerin tamimlandigi
> /etc/domaintable adli bir dosyaya isaret ediliyor. Bu dosyaya hem
> x.com hemde x.com.tr domainlerini ekledik. Sendmaili yeniden calistirdik.
> Bu domainlerden herhangi birine bir mail gondermek istedigimiz zaman , bu
> dosyanin bulunamadigina dair bir hata mesaji cikmakta. Sendmail.cf de bu
> dosyanin dbm formatinda olmasi gerektigi yaziyor. Bir metin dosyasini
> nasil bu formata donusturebiliriz ?

makemap ile dOnUStUrebilirsiniz. Ama hangi parametresi olduGunu
bilemiyorum tam olarak. Sendmail'in dOkUmanlarInda yazmasI lazIm.
Ama bence siz bunla hiC uGraSmayIm. Yukarda yazdIGIm iSinizi gOrUr.

> Sendmail.cf de,
>
> Djalanadi.com.tr
> Djalanadi.com
>
> satirlarini ekledim. Bu durumda, x.com a attigim mailler yerine ulasti ama
> x.com.tr a attiklarim dagitilamadi.
>
> Bu konuda yardimci olabileceklere simdiden tesekkurler.
>
> Not: Tarzanca icin ozurler.

> Cagri Koksal

---
SaygIlar, Sevgiler