Re: [LINUX:1598] quota

Omer Ilk (omerilk@felab.itu.edu.tr)
Thu, 2 Apr 1998 07:31:11 +0300 (EEST)

Actigin kullanicinin uid (user id) numarasi daha once actigin ve
sildigin bir kullanicinin uid numarasi ile ayni olmali. uid numarasini
degistirmelisin veya bu uid numarasina sahip eski kullanicinin tum
dosyalarini silmelisin.Eski uid numarasina sahip kullanicinin dosyalarini
bulmak icin yapman gerekenler:
/etc/passwd dosyasindaki kullanici kaydi;

kullanici::uid:gid:/home/kullanici:/bin/bash

gibi birseydir. Buradaki uid numarasina sahip kullanicinin tum dosyalarini
bulmak icin;

find / -uid uidno

komutunu kullanabilirsin. Bu komutla kokten baslayarak tum diskteki bu
kullaniciya ait dosyalari bulabilirsin. Dosyalari bulup silmek icin;

find / -uid uidno -exec rm {} \;

komutunu kullanabilirsin. Daha ayrintili bilgi icin man find

Omer ILK