Re: [LINUX:1584] Re: sql server

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Wed, 1 Apr 1998 15:48:46 +0300 (EET DST)

dbf2pg -->

DBF to Postgres ile postgres 'e uyumlu hale getirelbilirsin;
Eger

SQL server postgres degilse;

dbf2sql de mevcut;

son surum
dbf2sql-2.2 sanirim;
http://ftpsearch.ntnu.co/ftpsearch

adresinde
dbf2sql-2.2.tar.gz diye aratirsan bulabilirsin;

Ayrica

wdb-1.4.tar.gz ile de Web arabirimi bulabilirsin;

On Wed, 1 Apr 1998, Senol Gulgonul wrote:

> postgres SQL server uzerinde calisan bir telefon defeteri yapmis idim,
> php.cgi kullanarak.
>
> http://senol.satko.com.tr/telefon/
> username/password=guest/guest
>

> ama sanirim senin elinde hazir .dbf dosyalari var ve bunlari kullanmak
> istiyorsun. ben bu telefon defterinin source kodlarini ornek olarak
> koyabilirim istersen
>
> benim bildigim kadari ile php mysql, postgres vesaire uzerinde scriptleme
> imkani veriyor ve basit, perl'un database uygulamalari var mi bilmiyorum.
>

> Senol Gulgonul
> Network Admin
> [...]

~ Sait Karalar
<!--#exec cmd="finger sait@hitit.bimel.com.tr-->