Re: sql server

Senol Gulgonul (buse@senol.satko.com.tr)
Wed, 1 Apr 1998 14:58:24 +0300 (EET DST)

Arslan UNAL wrote:

> Merhaba,
> ODTU Linux CD'sinde sql server programi var.
> Bu server'i kurarak ".dbf" dosyalarina cgi yazarak
> web sayfalari uzerinde ulasmak mumkun mu?
> Veya ".dbf" uzantili dosyalarda (Linux'da) islem yapmayi
> nasil basaririm?

postgres SQL server uzerinde calisan bir telefon defeteri yapmis idim,
php.cgi kullanarak.

http://senol.satko.com.tr/telefon/
username/password=guest/guest

ama sanirim senin elinde hazir .dbf dosyalari var ve bunlari kullanmak
istiyorsun. ben bu telefon defterinin source kodlarini ornek olarak
koyabilirim istersen

benim bildigim kadari ile php mysql, postgres vesaire uzerinde scriptleme
imkani veriyor ve basit, perl'un database uygulamalari var mi bilmiyorum.

Senol Gulgonul
Network Admin
mailto:senol@satko.com.tr
http://senol.satko.com.tr