Re: [LINUX:1555] Re: Biraz off-topic takIlacam

Kaan Gunes Celik (kcelik@superonline.com)
Mon, 31 Mar 1997 09:48:36 +0300

-----Original Message-----
From: serkan isin <serkani@bnet.net.tr>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: Tuesday, March 31, 1998 8:29 PM
Subject: [LINUX:1555] Re: Biraz off-topic takIlacam

F. Burak GÜVENEL wrote:
<kesildi>
> Amaaaaa ben bilg. muhendisiyim, bilgisaysar programlamayI seviyom, yani
> kod yazmak, onu istedigim i$ icin programlamak hosuma gidiyor, aksi
> takdir
> de bu sektor de ne i$im var benim? O zaman aklIma bi soru geliyor: LINUX
> uzerindde nasil kod yazabilirim? Oracle veritabanIna nasIl baglanIrIm

<kesildi>
merhaba,
ben mi yanlis anladim yoksa linux uzerindeki programlama araclari yetersiz
mi demek istiyorsun ?
bildigin gibi temel olarak C kullanabiliyorsun.
Ayrica Pascal, basic, assembler, vs vs ...
ayrica direkt olarak kabuk programlama imkanin da cok gelismistir.

Bu daha da off-topic oldu ama :-)
Saygilar + sevgiler
Kaan Gunes Celik