Re: [LINUX:1552] Biraz off-topic takIlacam

serkan isin (serkani@bnet.net.tr)
Tue, 31 Mar 1998 20:54:55 +0300

F. Burak GÜVENEL wrote:

> $imdi gelelim benim dusuncelerime:
> LINUX guzel, biraz dertli, yani danisacagin insan yoksa i$in biraz zor,
> cok
> ama cok okuman gerekiyor. Acik bi sistem olmasI zaten LINUX u cekici
> kilan
> en onemli faktordur. Istedigin gibi istedigini yerine dokunabiliyon.
> Uzerinde sadece Netscape (ya da IE) kullanmak amaclI bilg. alIyorsan
> tabii ki LINUX guzeldir. Bana sorarsanIz Java Station lar bu acIdan
> cok daha guzel, ah bi de hIzlI olsalar....
> Amaaaaa ben bilg. muhendisiyim, bilgisaysar programlamayI seviyom, yani
> [...]
Aslina bakarsan benim programcilikla herhangi bir alakam olmadi ve kod
yazmak sadece HTML sayfasi yazmak oldu benim icin. Ama M$ hakkinda
soylediklerin cok dogru. Bizim sirket (b-NET) her isp gibi bir microsoft
provider'i ve gelen CD'lere bakinca (ki bunlar durmadan update ediliyor)
programlama icin M$'ye ya da m$ tabanli zimbirtilara ne yazik ki bagli
kaliyorsun..ama su var eger turkiyede linux gelisirse -ki onceleri itu
matematik'e cok kizdim ama yine de simdi ben de Linux kullanmaya
basladim- o zaman gercekten yeni yetisen programcilar bir cigir
acabilir...ama yine de M$ cok cazip geliyor insana...