Re: [LINUX:1544] Re: Sansurlu IPler:)

Necati Ersen SISECI (siseci@ceng.ktu.edu.tr)
Tue, 31 Mar 1998 15:42:09 +0300 (EEST)

On Tue, 31 Mar 1998, Network Yoneticisi wrote:

> ipfwadm komutu ile basit bir firewall kurabilirsiniz
> bu komut ile hem IP Accounting hem de IP Firewalling yapilabiliyor
> fakat kernelinizin bu opsiyonlarla derlenmis olmasi sart
> bahsettigim olayi gateway uzerinde yaparsaniz tum networkteki
> bilgisayarlari etkileyen komutlar verebilirsiniz
> ben bu yontemle disariya irc yapilmasini onleyen bir sistem kullaniyorum
>
> ilker
Bizde irc yi fakli bir yontemle kapattik.Ama programin bir kac bug'i
oldugu icin daha efektif bir cozum ariyorum.
Gerci yine kimse IRC yapamiyor ama sizin kullandiginiz firewall yontemi
bizimkinden daha efektif.
Bu firewall'u bulabilecegim bir adres ve irc yi nasil kapatip,kernela ne
gibi bir ekleme yapmam gerektigi hakkinda bilgi verirseniz sevinirim.

Not: Bana bu konu hakkinda ozel mail atarsaniz sevinirim.

Necati Ersen Siseci
K.T.U Bilgisayar Muhendisligi
siseci@ceng.ktu.edu.tr
siseci@sumela.ktu.edu.tr