Re: [LINUX:1500] Sifirdan Network HELP!!

Taner Karagol (karagol@stat.metu.edu.tr)
Mon, 30 Mar 1998 16:38:40 +0300 (EET DST)

bu konu ile bende ilgileniyorum
birileri sencron modemi makinaya baglamak icin bir kart gerektigini
soyledi ama bu karti nereden bulabilecegimizi soylemedi.

acaba internete baglanti icin hangi yontem en uygunu:leased, x.25, ISDN.
bunlarin avantajlari dezavantajlari nedir. Linux bunlardan hangilerini en
iyi sekilde destekliyor.