Re: [LINUX:1495] Re: Ben Nilufer ve makineme turkce font istiyom.

cagin@poseidon.ceng.marun.edu.tr
Sun, 29 Mar 1998 05:47:07 +0300 (EET DST)

On Sun, 29 Mar 1998, Deniz Dogan wrote:

> Hata mesajindan birsey anladigimi soyleyemem ama ayni
> hatayi bende aliyorum (consol fontlarini X de yuklemeye
> calisinca)
>
> root@dogan ~$setfont tr16x8.fnt
> PIO_FONTX ioctl error (trying PIO_FONT): Invalid argument
> PIO_FONT ioctl error: Invalid argument
>
> Paketle gelen readme de kurulum icin gerekli aciklamalar var.

Bu paket de neyin nesi? Yoksa ftp arsivlerinde bi paket vardi da ben mi
gormedim? Ben tek tek dosya indirmistim...

Bu arada cevap icin teskur, devamini beklerim :)

Sevgi, saygi, etc...