Re: [LINUX:1485] Re: LINUX ve AMD K6 CPU

Burak Say (burak@ug.bcc.bilkent.edu.tr)
Sat, 28 Mar 1998 10:49:32 +0200 (EET)

Kizilay'da Gima'nin ustundeki yuksek binada, 15. katta Endeks Bilgisayar
var. K6 200 ve 233 ellerinde var su an.
Telefonu da (418 60 97). Fiyatlari bir cok yerden cok daha dusuk. Bir
arayin, pisman olmazsiniz. (benim yerim degil bu arada :)

Burak Baris SAY
Bilkent University
Computer Sciences
(burak@ug.bcc.bilkent.edu.tr)