Re: [LINUX:1469] Re: Bilgisayar Destekli Egitim

Ekrem ORAL (eoral@orion.net.tr)
Sat, 28 Mar 1998 00:17:30 +0200

Yahu arkadaslar yillardir biz Bilgisayar Destekli Egitim uzerine dersler
goruyoruz. Hatta cok profesyonel olmasa da butun sinif arkadaslarim birer
egitsel yazilim tasarladik bile (3. sinifta).
Nesilleri yanlis yonlendirmeyecegimizden eminim. Cunku BILGEM konuda
hakikaten cok iyi. Hem Gazi'den bu konuda cok iyi ogrenciler cikacak. Buna
emin olabilirsiniz. Linux altinda Authorware turunden yazilimlar var mi? Hem
multimedya uygulamalarinda kullanabilecegimiz. Hem de ders yazilimlari
tasarlayabilecegimiz?. Bir kurcalasak diyorum belki bir urunler cikarsa
ortaya destek artabilir..

Hepinize calismalarinizda basarilar.
Ekrem ORAL
(G.U. End. San. Egt. Fak. Bilg. Egt. 4.)
Not: Devrim Gazi Bilgim Islem Birimiyle gorustum. Internettin yasgunu
kapsaminda birseyler duzenleyecegiz. Seni Pazartesi nasil bulabilirim?

-----Original Message-----
From: Devrim SERAL <devrim@Tef.Gazi.Edu.TR>
To: Multiple recipients of list <linux@bilkent.edu.tr>
Date: 27 Mart 1998 Cuma 15:39
Subject: [LINUX:1469] Re: Bilgisayar Destekli Egitim

Cok guzel sOylUyorsunuz da ...
Yazilim ihalesine girilebilir... Ama BDE yazilimi pekte kolay bir i$
deGil!!
DU$UnUn bir hata (Yanli$ bilgilendirme) tUm gelecek nesilleri
etkileyebilir....
Ayrica LinuX'ta multimediya uygulamalari geli$tirmek pek kolay deGil sanirim
Programlama bilgim linuX uzerinde pek yok ama Multimedia
iCin X Uzerinde tcl'le filan uygulama geli$tirmek lazim vede bunu
Turkiyede kaC ki$i yapiyor acaba??!!!
Aslinda uGra$ilsa Cok mUkemmel $eyler cikabilir.. Ama ugra$mak lazim
tabii..:))
Devrim SERAL
GUTEF Sys. Adm.