CHIP in vermis oldugu RedHad linux kurulabilir halde degil...

Ahmet Soner TAN (ast@linux.egt.anadolu.edu.tr)
Wed, 25 Mar 1998 14:01:30 +0200

CHIP in vermis oldugu RedHad linux kurulabilir halde degil...

RetHat linux un kurulabilmesi icin CD de bellirli bir dizinde olması
gerek..
CHIP'in CD sinde yanlıs yerde...
hem de uzun olması gereken dosya adları kısalmış (8+3 formatına gelmis)

istedigin dosyalar ise o CD'nin icinde var.... ama dedigim gibi... bosuna
ugrasma..

linux CD si edinmek istiyorsan asagıdaki ilana bir göz at...

TBD Linux Calisma Grubu, ODTU Bilgi Islem Daire Baskanligi tarafindan
dagitimi duzenlenecek olan "Linux Isletim Sistemi" kitabini ve CD'sini
ucretsiz veriyor.

Dagitim:
-------
* Kamu ve Universite Bilgi Islem Merkezleri'ne 5 adet,
* Bu birimlerde calismayan kisilere 1 adet olarak sinirlandirilmistir.

KITAP ve CD'ler SINIRLI SAYIDADIR.

Edinme:
------
Kitaplar istek sahiplerine Yurtici Kargo Servisi ile odemeli olarak
yollanacaktir.

Ankara ici:

1 kitap ve 1 CD icin 400.000TL*
5 kitap ve 2 CD icin 450.000TL*

Ankara Disi (200-600km'ye kadar)

1 kitap ve 1 CD icin 550.000TL*
5 kitap ve 2 CD icin 600.000TL*

(*) Yurtici Kargo tarafindan Nisan ve Agustos aylarinda bu ucretlere her
yil
zam yapilmaktadir.

Kitap ve CD Icerikleri:
----------------------
Kitap:
* Linux Nedir?
* Linux Kurulumu
* Temel UNIX Komutlari
* Sistem Yonetimi
* TCP/IP
* X Windows
* NIS
* NFS
* Guvenlik

CD:
* Konferans Bildirilerinin Ozetleri
* Internet Dokumanlari
* Linux Isletim Sistemi Kitabi
* WWW Dokumanlari
* Slackware Linux

Basvurular ve tum sorular icin:
e-mail : hotline@metu.edu.tr
telefon : (0 312) 210 33 55
adres : ODTU Bilgi Islem Daire Baskanligi
Inonu Bulvari 06531 ANKARA