Re: [LINUX:1409] LINUX ve AMD K6 CPU

Kutsal Berberoglu (kutsal@lcc.uky.edu)
Thu, 26 Mar 1998 05:53:30 -0500 (EST)

On Thu, 26 Mar 1998, Can Ugur Ayfer wrote:

>Selamlar,
>K6 CPU ile Linux'un herhangi bir dagitiminda sorun yasayan var mi acaba?
>Aslinda yanit aradigim soru : Linux ile K6 mi, Cyrix'mi yoksa Intel mi?

Slackware 3.4, Kernel 2.0.33, AMD K6-233, 64MB SDRAM, 3.2+5.1GB IDE
Harddisk, 24x IDE CDrom, Initio INI9100UW Ultra Wide SCSI kart, Iomega Zip
Plus, Diamond Viper V330, FIC PA-2007 Motherboard, SB AWE 64, Askey 56k
modem...

nemesis:~# more /proc/cpuinfo
[ZIp..]
fdiv_bug : no
hlt_bug : no
f00f_bug : no
[ZIp..]
flags : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 mmx
bogomips : 466.94
/proc/cpuinfo line 1/14 (END)

Intel salaklarInIn bi bug'I daha var, 2.1.x kernel'lar onu da test ediyo,
2.1.89 kernel'da o bug'da bendeki AMD'de yok gOrUnUyordu..

Ben AMD'den ve Linux'dan memnunum.. Su ana kadar herhangi bir sorun
CIkarmadI alet..

Cyrix kullanmadIm ama, hala ortalIkta Linux iCin Cyrix patch'leri dolaSIyo
onun iCin pek gUvenilir diyemem... Denemeden bilemezsiniz :) Ama AMD gUzel
derim.. :)

Bu arada Windows 95'lerinizde sorunlar yaSamaya baSladInIz mI? Bir ay
Oncesine kadar hiC sorun CIkarmayan Winsucks 95'im hiC gereksiz yere
shutdown'larda Windows Protection Error'lar vermeye baSladI.. Eee tabi,
Microsucks Windows 98'i release etmek Uzere.. Time Bomb'un da bu kadarI olur
yahu.. Merak ediyorum, eGer Winfucks 95'i bi daha yUkleyip, hiC internet'e
baGlanmazsam napIcak.. ESSoGlueSSekler...

-Kutsal

A Los Angeles judge ruled that "a citizen may snore with immunity
in his own home, even though he may be in possession of unusual and
exceptional ability in that particular field."