Re: [LINUX:1337] Re: Ben Nilufer ve makineme turkce font istiyom.

cagin@poseidon.ceng.marun.edu.tr
Tue, 24 Mar 1998 23:32:25 +0200 (EET)

On Tue, 24 Mar 1998, Ibrahim Genc wrote:

> Digerleri konusunda bir fikrim yok ama kopyalama hususunda; farenle sec
> ve kopyalamak istredigin yere gidip orta tusla tikla. Sanirim ise
> yariyacaktir. Eger faren iki tuslu ise mouseconfig gibi bir program var
> onunla configure edip uc tus emulasyonu yaptirman gerekiyor (Sonucta iki
> tusa ayni anda basarsan orta tusa basmis gibi oluyorsun).
> Isin puf noktasi mouse congig'ten sonra bir de Xconfigurator'u tekrar
> calistirman gerekiyor. Yoksa farendeki degisiklik islemez.

3 tuslu fare ile denemeyi en basta yapmistim, ama ise yaramamisti. Zaten
bundan sonra mail atmaya karar varmistim. Yani man'larda yazan bi olay
calismiyo...Gene de cevap icin teskur.

Turkce font konusunda da hala muzdaribim. Yardimlarinizi
bekliyorum.

Sevgi, saygi, etc...