Re: [LINUX:1391] Re:

Besir U. Amcaoglu (besir@wxs.nl)
Wed, 25 Mar 1998 23:43:05 +0100

Aslinda ben o kadar da sIkIlmadIm.(Ali ve Zaferin tartismasi) Olayda komik bir
taraf var zaten, bu iki kisi kapisirken arada da ne kadar cocukca, listemizi mesgul
etmeyin, biz cok ciddi insanlariz turu yorum yapanlar isi aslinda daha da eglenceli
hale getirmeye basladi, galiba herkes yavas yava bu tartismanin icine cekiliyor,
ben de yorumumu yapmis oldum, ayrica eminim ki daha once listeye Linux hakkinda
sordugum sorular cevapsiz kalmis olmasina ragmen bu maile bir cevap alirim.
(Aslinda boyle diyerek cevap almamayi da garantiliyorum ??)Bu arada "Bunlari da mi
bilmiyorsunuz artik" diye listedeki trivial sorulara cevap verecek liste buyukleri
kimler acaba, ve boyle bir mail attiklarinda onlara liste buyugu mu denmesi
gerekecek?? Kimse Linux ve herhangi baska birsey konusunda herseyi bilerek bu
listeye uye olmadi herhalde. Bu tabi ki kimse kendi kendine ugrasmasin sadece
listeden medet umsun anlamina gelmiyor, ama bu listeye herkes Linux hakkinda
istedigini sorabilir. Ayrica herkes de listedeki sorulara cevap vermeme hakkina
sahiptir....

B E S I R