Re: [LINUX:1389] Re:

egemen ergel (egemen.ergel@teklan.com.tr)
Wed, 25 Mar 1998 16:14:10 +0200

sabrin sonu selametmi?
sabreden dervis muradina erermi?(yoksa beklemekten geberip gidermi?)
bilemiyorum ancak kisisel asagilamalar ve ben seni doverim(bilgimle) sen
de ne biliyorsunki turu bu maillesmeler (diger liste uyerinide sIkmistir
sanirim) beni fazlasi ile gerdi.

bu tur tartismalarinizi niye kendi ozel adreslerinizi kullanarak degilde
listede surduruyorsunuz??

birbirinizi baskalarinin onunde kucuk dusurmek rezil etmek turu
kaygilariniz mi var acaba? bu tartisma taraflarinin hicbirisini kisisel
olarak tanimadigim halde her iki tarafta yeterince gozumden
dustu.(aslida bu bakimdan basarili oldunuz yani rakibinizi kucuk
dusurdunuz :) )

bir sure once listede sorulan teknik sorulara bile yahu yeter bunlari
bile bilmiyorsaniz ne isiniz var burada diyen sevgili liste hami
lerimizden bile bir ses cikmamasi uzerine tepkimi dile getirmek istedim.

bence bir dovusme listesi acilmali ki insanlar burada birbirleri ile
dovusebilsinler.

--
Egemen Ergel
Teklan Internet Erisim Hizmetleri Kominikasyon ve Tic. Ltd