Re: [LINUX:1368] Re:

Kemal YILMAZ (kemal@holyfire.com)
Wed, 25 Mar 1998 09:21:59 +0200

Diger liste uyelerinden ozur dileyerek baslamak istiyorum.
Pardon ama tartismanizin sadece birbirinize hakaret etme yolunda surdugunu gordugumden dolayi
bu tartismanin beni (ve saniyorum diger liste uyelerini) fazlaca ilgilendirmedigini dusunuyorum.
Bence bu durumda bu tartismayi kendi aranizda halletseniz ?????